نوشته شده توسط : لوکس

وكيل در مشهد

مسافرخانه های دادگاه ، جایی که وجود دارد ، پذیرش این حرفه را تنظیم می کند. مسافرخانه های دادگاه جوامع مستقلی هستند که وظیفه اصلی آموزش ، پذیرش (فراخوانی) و انضباط وکلا را بر عهده دارند. در جایی که وجود دارد ، یک نفر فقط می تواند توسط یک مهمانسرا به بار دعوت شود ، که ابتدا باید عضو آن باشد. در حقیقت ، از نظر تاریخی ، فراخوان و موفقیت در وکالت ، تا حد زیادی به ارتباطات اجتماعی اولیه بستگی دارد.

یک وکیل به طور جمعی همه اعضای حرفه وکالت را در یک حوزه قضایی مشخص توصیف می کند. در حالی که حداقل وکالت یک انجمن است که همه اعضای خود را در بر می گیرد ، معمولاً اینطور است که ، عملاً یا de jure ، وکالت با اختیارات نظارتی به شیوه ای که وکلا فعالیت می کنند ، سرمایه گذاری می شود.
وکلای دادگستری در سراسر جهان
در سنت حقوق عمومی ، وظایف مربوطه وکیل-که به عنوان مشاور حقوقی و وکیل مدافع است-به طور رسمی به دو زیرمجموعه جداگانه و زیرمجموعه تقسیم شد ، و دیگری دفتر وکالت است. از نظر تاریخی ، این تمایز مطلق بود ، اما در عصر حقوقی مدرن ، برخی از کشورهایی که دارای حرفه حقوقی تقسیم شده بودند ، اکنون دارای حرفه ای ادغام شده هستند - هرکسی که حق دارد به عنوان وکیل مدافع فعالیت کند ، ممکن است به عنوان وکیل نیز فعالیت کند و بالعکس. در عمل ، بسته به حوزه قضایی ، تمایز ممکن است وجود نداشته باشد ، جزئی یا مشخص باشد. در برخی حوزه های قضایی مانند استرالیا ، اسکاتلند و ایرلند ، همپوشانی کمی وجود دارد.

استرالیا

در ایالت های استرالیا نیو ساوت ولز ، ویکتوریا و کوئینزلند ، حرفه ای تقسیم شده وجود دارد. با این وجود ، با توجه به شرایط ، وکلای دادگستری می توانند کار دسترسی مستقیم از مشتریان را بپذیرند.





:: برچسب‌ها: وكيل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: